دانلود آهنگ قدیمی محسن ابراهیم زاده بهونه پره

این بار نیز ما را همراهی کنید با ♫ دانلود آهنگ فوق العاده زیبای بهونه پره با صدای خواننده جوان و محبوب محسن ابراهیم زاده به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده | تنظیم قطعه : مصطفی مؤمنی

Download Old Music BY : Mohsen EbrahimZade | Bahoone Pore With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa

29403663 208902123038285 4363685716174045184 n دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بهونه پره

متن آهنگ بهونه پره محسن ابراهیم زاده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

جا زد به عشقمون که پشت پا زد●♪♫
خودشو به هر راه زد●♪♫
زبونم حرف دلو تا زد●♪♫

باشه میرم تا راهت واشه●♪♫
دلم علاقه گناهشه●♪♫
خدا کنه که بهتر از من باشه●♪♫

شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده

هی میگی دلم پره ●♪♫
نمیگی واسه چی از چی دلخوره●♪♫
واسه ی کسی که نخواد بمونه بهونه پره●♪♫

هی میگی دلم پره ●♪♫
نمیگی واسه چی از چی دلخوره●♪♫
واسه ی کسی که نخواد بمونه بهونه پره●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بهونه پره

میدونستی ولم کنی تو این دل چه غوغایی میشه●♪♫
دلت چه وقت نشناسی شده الان چه وقت بازیشه●♪♫
یه دیوونه و خراباتی مونده رو دست من●♪♫
ببار ای دل ببار ای دل چشمات بهاری شه●♪♫

تنظیم قطعه : مصطفی مؤمنی

هی میگی دلم پره ●♪♫
نمیگی واسه چی از چی دلخوره●♪♫
واسه ی کسی که نخواد بمونه بهونه پره●♪♫

هی میگی دلم پره ●♪♫
نمیگی واسه چی از چی دلخوره●♪♫
واسه ی کسی که نخواد بمونه بهونه پره●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بهونه پره