دلم زندانی زندان درد گل رخسارم له هجرانت زرده

دلم زندانی زندان درد گل رخسارم له هجرانت زرده

 یک موزیک قدیمی و زیبا از جالال نصیری کرمانشاهی از سایت بزرگ پلی نیو موزیک

 دلم زندانی زندان درد گل رخسارم له هجرانت زرده با لینک مستقیم و کیفیت خوب

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 متن این ترانه

 دلم زدانی زندانه درده
گوله روخسارم له هجرت زرده
دلم زدانی زندانه درده
گوله روخسارم له هجرت زرده
ئه زیزم ئاشفته حالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
تاقه تم تاق بی له هجران تو
ای جان شیرین وه قربان تو
تاقه تم تاق بی له هجران تو

ای جان شیرین وه قربان تو
ئه زیزم ئاشفته حالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
خه مه هجراند له به س کاریه
هر شه و تا وه سوح کارم زاریه
خه مه هجراند له به س کاریه
هر شه و تا وه سوح کارم زاریه
ئه زیزم ئاشفته حالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت

دلم زندانی زندان درد گل رخسارم له هجرانت زرده

چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
تا که ی ب کیشم باره ته نیای
باره شه ویله م تاره ته نیای
تا که ی ب کیشم باره ته نیای
باره شه ویله م تاره ته نیای
ئه زیزم ئاشفته حالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
دلم زدانی زندانه درده
گوله روخسارم له هجرت زرده
دلم زدانی زندانه درده
گوله روخسارم له هجرت زرده
ئه زیزم ئاشفته حالم له خه مت

چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
تاقه تم تاق بی له هجران تو
ای جان شیرین وه قربان تو
تاقه تم تاق بی له هجران تو
ای جان شیرین وه قربان تو
ئه زیزم ئاشفته حالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت
چه بکه م ئه گر نه نالم له خه مت